fbpx

אימון אישי לילדים

לטפח מגיל צעיר

השאיפה להיות ספורטאי מתחילה בגיל צעיר מאוד, וכדי להיות ספורטאי מוצלח, עדיף להתחיל מוקדם כדי לקבל את כל היסודות. כאשר בוחרים בענף כמו כדורגל או כדורסל, או אפילו טניס או ג'ודו, מגלים במהרה שיש חשיבות עצומה לפן המנטלי. ילד יכול להיות מוכשר מאוד ברמה הפיזית, להיות זריז, מהיר, חזק וטכני, אך אם הראש לא במקום הנכון, הסיכוי להצלחה הוא קטן מאוד.

הורים רבים רואים את הילד שלהם מצליח מאוד, ורוצים לשדרג את היכולות שלו, צריכים להשקיע בו מבחינת אימונים אישיים – פיזיים ונפשיים כאחד. אימון אישי לילדים באופן קבוע יכול לעשות את ההבדל בין שחקן טוב לשחקן מצוין. האימונים, כאמור, מתחלקים לשניים – עבודה פיזית על המגרש (או המזרן) ועבודה על האספקט המנטלי, שהיא לא פחות חשובה.

הרבה מאוד ספורטאים ישראלים כישרוניים מאוד כשלו לאורך השנים, בגלל חרדות ביצוע כאלו ואחרות. יש אנשים שנאלצו להתמודד עם בעיות בבית, ובעיות חברתיות ונפשיות כאלו ואחרות. לו רק היה לאותם אנשים איש מקצוע מלווה שיסביר להם כיצד לשים את הכול בצד בזמן התחרות, אין כל ספק שהם היו מגיעים למקומות רחוקים יותר.

אנשי מקצוע מנוסים

ילד מוכשר צריך לטפח ויש לשמור, ובעיקר להקיף אותו באנשי מקצוע רציניים. יש מקצוענים שמעניקים אימון אישי לילדים ונוער ויכולים לגרום להבדל משמעותי בתוך זמן קצר.

מקצוענים בפן המנטלי הם קואוצ'רים ופסיכולוגים עם יכולת מוכחת של שנים עם ספורטאים מוצלחים. חשוב ללכת לאנשים איכותיים שרוצים בטובת הספורטאי, ויכולים לשפר משמעותית את ביצועיו. יש אנשים שממעיטים בחשיבות של הפן המנטלי, אך הוא לא פחות חשוב מהפן הפיזי ויש לטפח אותו בהתאם.

רוצים שילדיכם יצליחו במסגרת ספורטיבית שבה הם נמצאים? תשקיעו גם בפן המנטלי. המרכז ליעוץ מנטלי בספורט הוא הכתובת הנכונה לפנות אליה. המרכז עובד ומלווה ספורטאים וגם קבוצות מענפים שונים ופועל על מנת לקדמם ולחזקם בפן המנטלי החשוב כל כך. לסקירת שירותי המרכז, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו למספר 050-5273133

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

דילוג לתוכן