fbpx

שיפור מיומנויות חברתיות

להוציא הכול החוצה

כניסה למסגרת ספורטיבית תורמת לילדים הרבה יותר מסתם פעילות גופנית. כאשר הילדים נמצאים בתוך מסגרת שדורשת מהם קצת יותר צייתנות מבית הספר, הם מקבלים שורה ארוכה של ערכים ואלמנטים שיכולים לסייע להם בחיים. ראשית, ישנה המשמעת, וההבנה שרק השקעה תביא להצלחה.

הילדים מקבלים את האפשרות לשפר את המיומנויות החברתיות שלהם, ולהשליך זאת על חיי החברה במסגרות אחרות, כמו בית הספר או ליד חברים בחוגים אחרים. שיפור מיומנויות חברתיות יכול לסייע לילדים מופנמים או כאלו שלאו דווקא מצליחים להתבטא בדיבורים או בלימודים, ולאפשר להם לעשות חייל על המגרש. לפעמים, אפשר לפרוח במקומות שלאו דווקא מצפים, כאשר מגלים כישרונות חבויים במקומות כמו אולם הכדורסל או מזרון הג'ודו ואפשר להפעיל אותם גם בבית או בבית הספר.

להתחבר יחדיו

בחלק מהמקרים, ילדים מתקשים להוציא את הקשיים שלהם ביום יום. כשהם בפעילות גופנית מודרכת על ידי מדריך מוסמך עם הכשרה בתחום המנטלי, הם מצליחים להוציא, לגעת ולהתגבר. צריך לדעת לקבל את העזרה הנכונה ולראות כיצד אפשר לשפר  את המיומנויות החברתיות, את הדימוי והביטחון העצמי, את המשמעת העצמית ואת ויסות הלחצים, כדי לתפקד בצורה יעילה יותר בחיי היום יום

מיומנות חברתית וכריזמה אלו שניים מהאלמנטים החשובים ביותר בפן המנטלי, אך בתוך כך, אפשר לפתח גם כל הנושא של הצבת גבולות ועמידה ביעדים. חשוב לדעת שגם אם נולדים בלי זה, יש אפשרות לפתח ולשדרג את הנושא עם הזמן. חשוב להיות קשובים, פתוחים בראש ובעיקר לדעת שזה נמצא אצלכם בפנים, רק צריך לדעת להוציא את זה החוצה בעזרת פעילות מודרכת ומקצועית.

חשוב לכם לפתח את המיומנויות החברתיות שלכם או רוצים לסייע לילדיכם לבטא את עצמם ולפתח קשרים חברתיים רבים יותר? המרכז ליעוץ מנטלי בספורט הוא הכתובת המתאימה לפנות אליה. לסקירת שירותי המרכז, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו למספר 050-5273133

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

דילוג לתוכן